Svar på ofte stilte spørsmål

Her kommer en haug av svar på spørsmål jeg har fått inn på fanpagen, instagram, mailer og generelt litt rundt omkring den siste tiden! 🙂

Hvordan er din drømmemann?
Om man liker noen, så liker man noen. Det er vanskelig å skulle komme med kriterier, for plutselig smeller det bare og det kan komme fra de mest uventa hold. Jeg har trodd at jeg har en “type”, men jeg innser nå at jeg faktisk ikke har en type overhodet. Jeg vil ha en som gjør at jeg slapper av, en jeg har det morsomt med, har interne spøker med, en jeg sover godt med og at vi kysser bra, har bra sex og det der. Utseendet, yrke, alder og diverse har lite å si for meg.

Er du i Istanbul for å operere noe?
Nei. Jeg er med en venninne som har operert, derimot. Så derfor har det ikke blitt så mye action. Jeg er moralsk støtte. Jeg håper vi kan legge den ballen død nå, hva mennesker i livet rundt meg velger å gjøre er ikke andre sin sak – det er jeg som har bloggen, ikke vennene mine. 

Dater du noen nå?
Jeg har vært på et par dater med diverse gutter, men de fleste (alle utenom en) har vært kjedelige og jeg har blitt irritert når de snakker. Da har jeg ikke ville møttes igjen. En ting er sikkert, jeg kommer ikke til å inkludere kjærlighetslivet mitt på bloggen lengre, jeg vil ikke bilder eller fortellinger om hva vi har gjort eller hvordan vi har det. Dere kan få vite hvem, om det nå skjer, men ikke hvordan / hvorfor og hele den pakka. Det skal være privat og min greie. Jeg håper at den neste jeg blir sammen med er mannen jeg skal få barn og gifte meg med, og da vil jeg absolutt holde han for meg selv, og ikke ha det som en offentlig greie. 

Hvor jobber du? Når du sier at du er på kontoret?
Jeg har management i ANTI. De har flere kjente profiler de jobber med, og jeg er en av dem! Så der har jeg fått en egen pult. Det er ingen som tvinger meg på kontoret og jeg er min egen sjef, jegliker bare struktur og jeg liker å være en del av et miljø. Jeg får dessuten hilst på mange kule mennesker når jeg sitter der, og jeg er så heldig å være plassert sammen med en kompis som heter Sondre. Vi har det så morsomt på kontoret og jeg gleder meg til hver eneste dag på jobb. 🙂 

Har du enda Charlie?
Jepp, det har jeg! Charlie lever og har det fint. 

Hva tenker du om å bli gammel? Er du redd for døden?
Så lenge jeg har fine mennesker rundt meg så er jeg helt OK med å bli gammel. Tenk så fantastisk å bli gammel med mannen sin, som også er ens beste venn, se barna bli eldre, barnebarn.. Jeg gleder meg. Livet har enda så mye å by på, og enhver alder har noe fint ved seg! Jeg er heller ikke redd for døden og om jeg skulle stemple ut i morgen så er det greit. 

Vil du ha barn snart?
Nei. Ikke på et par år! Jeg er ikke klar for å forandre livet mitt på den måten, jeg elsker å være fri, feste, reise, se verden, møte mennesker.. Men når tiden er rett, så kommer det til å bli helt utrolig og jeg vet jeg kommer til å være en fantastisk mamma. Jeg har så mye kjærlighet å gi, og jeg gleder meg til å få en fantastisk kul unge med dritbra humor. Men det er ikke noe poeng i å haste det. Menn kan vel befrukte i mange mange år, og jeg har enda et par gode år igjen med en frisk livmor, haha.

Om du ikke hadde bloggen, hva ville du gjort da?
Jeg er ganske sikker på at jeg hadde jobbet med booking / pr / presse, slik som managementet mitt gjør for meg. 

Hvem er den kjenteste personen du har telefonnummeret til?
Haha kjenteste? Er det en greie? Eller, kan man skrive det sånn? Nå fikk jeg hang-up på det. Jeg vet ikke helt hva du forventer at jeg skal svare her. Isac Elliot? Chirag? Sandra Lyng? Tone Damli? Stian Blipp? Jeg har mange nummer jeg har fått av ulike grunner, for at jeg en eller annen gang skal ta kontakt om et eller annet som aldri skjer. Jeg har riktignok telefonskrekk og kunne faen aldri ha funnet på i mine villeste fantasier å ha ringt noen andre enn min beste venninne eller foreldrene mine.

Favoritt tv-program?
Kommer helt an på humøret. Jeg har ingen serier jeg følger slavisk men jeg liker show man kan se litt her og der. Når noe skal snurre i bakgrunnen så er det som regel trip tank eller KUWTK. Store kontraster, haha..

Hva bruker du mest penger på?
Reiser. Ikke at jeg reiser så mye, men jeg liker fine hoteller.  Og så fester jeg litt for mye, og der går det endel penger tragisk nok. Ellers sparer jeg!

Leiligheten din begynner å brenne og du får kun redde en av de dyre veskene dine. Hvilken velger du?
Chanel, selv om jeg skrev tidligere at den er støgg. Den har høy verdi og jeg kan gi den til min datter eller sønn i framtiden. Dessuten blir det alltid en bra kveld når jeg har på meg denne veska ute, ikke spør meg hvordan men jeg ender alltid opp akkurat der jeg vil være, haha. En magisk veske! Om jeg tar en annen veske ut på byen så blir det en dritt kveld. Sånn seriøst.

Leser du en bok nå, isåfall hvilken?
Ja, jeg leser Kathrine Aspaas – rosa er den nye pønken.

Hva er det fineste komplimentet du får?
At jeg er morsom, uten å prøve å være det. Jeg legger ikke så mye insats i sosiale sammenhenger men jeg klarer det fint uansett, haha.

Har du et godt råd?
Det spørs heeeelt hvilken situasjon man er i. Mine råd pleier å være følgende: tenk over hva som er det beste utfallet og hva som er det verste utfallet. Hva håper du blir konsekvensen av at du sier eller gjør som du gjør? Og, om du vil ha en endring, gjør en endring. OG lev på vegne av ditt gamle jeg. OG!!! Ha telefonen i flymodus nå og da. I russeavisen sto det om meg, “ofte sett i flymodus” fordi jeg hele tiden hadde telefonen i flymodus. I still do! Jeg slår av varslinger på telefonen og bare.. Flymoduser rundt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg