VIL HA MAT!!!!

Beklager på forhånd for et utrivelig innlegg, men jeg MÅ bare.. Jeg er så lei av maten her i Istanbul at jeg vil spy. I går da jeg skulle sove ville jeg nesten gråte for alt jeg ønsket meg her i verden var en brødskive med norvegia.. Og så spinnet tankene videre til norsk taco (taco andre steder smaker ikke likt), jeg vil ha fisk, jeg vil ha melk.. Jeg er veldig glad i mat fra diverste steder av verden men her er alt bare smakløst. Alt jeg har spist til nå, i det minste.

For å være helt ærlig er jeg ganske lei av livet generelt. Jeg gleder meg til å komme hjem, da. Jeg elsker å reise men det her er bare ikke min favorittplass på jord og jeg skulle vel helst vært ganske mange andre steder. Nå skal jeg prøve å nyte den siste dagen her, nå blir det vel et par timer i en helvettes trafikk for å komme seg inn til sentrum, jeg har så fuckings lyst på PRINGLES at jeg dør og så skal jeg sove til imorgen når jeg skal hjem. Haha.

Heldigvis smaker min elskede cola (ikke light eller zero!!) samme uansett hvor man er.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg