danser i regnet

Istanbul er virkelig en SYKT stor by, og for oss som bor litt i utkanten har dette vist seg å være problematisk. Om vi skal til sentrum kan vi risikere å bruke halve dagen i trafikk, og så skal man jo tilbake på kvelden igjen. Det er jo vår egen feil som ikke bor sentralt, men litt kjedelig blir det.. Så, i dag har vi gått rundt i nærområdet. Vi bor i et ganske velstående nabolag, men det skjer INGENTING her. Men men, vi powerwalket, og etterhvert begynte det å regne. Det var så digg! Jeg fikk så lyst til å bare.. danse i regnet, være forelsket og alt det der. 




 

Jeg gleder meg til å komme tilbake til Oslo, og leve litt. Jeg er glad jeg er her, men jeg skulle ønske jeg var i Oslo litt før. Helst igår. Men til helgen er det by:larm, og jeg har kjøpt meg billett slik at jeg kommer inn over alt. Det blir fun!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg