surrehode på trikken

annonselenke

God morgen!

Jeg har nettopp hatt et radiointervju, og nå sitter jeg på kontoret og jobber. Omsider kom jeg meg fram, for hva skjedde egentlig tidligere i morges? Jeg var vel litt for trøtt for mitt eget beste, kan man si.. Jeg har ofte sett mennesker sove på trikken, jeg blir alltid så stressa da. Kommer de seg av? Rekker de jobb? Hvordan kan man være så trøtt at man sovner på trikken?…. har jeg tenkt.

Jeg sitter altså på samme tirkk som hver eneste dag, jeg tar den kun 2 stopp og så går jeg resten av veien. Dette er altså en veldig kort trikketur og daglig rutine for min del. Og så.. jeg rekker ikke sitte i mer enn to minutter før jeg sovner. Som en stein. Og jeg våkner altså når jeg er ved rikshospitalet som er et langt jævla stykke fra kontoret, jeg trenger vel nesten ikke forklare hvilket ansiktsutrykk jeg fikk da jeg (ved en ren tilfeldighet!!!) våkner av at noe falt i gulvet ved siden av meg. Herregud. Jeg fikk virkelig fart på meg, for å si det sånn.

I mangel på bilder av at jeg sover på trikken, slenger jeg ved to fra i morges og yogaøkten jeg hadde da. Jeg pleier å gjøre yoga de dagene jeg er ekstra trøtt, for å våkne litt til liv. Hjalp det? Tydeligvis ikke. Men det er veldig deilig, uansett. 


Yogamatte her / gammel treningsbh fra Nike. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg