en av de dagene

I går var en av de herlige, spontane dagene man ikke får så mange av – iallfall ikke jeg, derfor lå bloggen helt uberørt igår. Slike friheter tar jeg meg nesten aldri, så når de vel skjer skal dere vite at det er en grunn til det. Videoblogg kom heller ikke opp her i går, men de som følger med på youtube har allerede fått sett ukens video. Jeg legger den uansett ut her iløpet av dagen. 

Jeg skulle til hudpleieren min på aesthetic clinic på morgenen, og Joakim fulgte med av ren nysgjerrighet. Jeg holder på med diverse behandlinger akkurat nå for å fjerne arr, og det funker faktisk. Ekstremt bra. Det er på denne klinikken jeg gjør alt som har med huden min å gjøre. Jeg hadde altså en sminkefri dag i går, noe som var utrolig deilig. Jeg kan nesten ikke tro at huden min har blitt så fin, med tanke på alt jeg sleit med for bare et år siden.. 

Joakim skulle kjøpe seg et par småting, og jeg ble med. Han bare "hvorfor gidder du det her?" og jeg bare "aner ikke.. Har vel ikke noe bedre å gjøre" men sannheten var at jeg hadde så mange ting jeg heller burde ha gjort enn å gå rundt etter han på shopping, men det var godt å bare gjøre.. ingenting. Noe meningsløst.

Jeg prøvde å finne meg selv i se&hør, ryktene (bestemor) sier at jeg fikk terningkast 6 på spellemansantrekket! Men det er vel et gammelt blad, haha.




(Joakim sin pizza, om dere skulle lure). 

Nå blir det jobb hele dagen! Og jeg skal oppdatere dere massemasse, for å gjøre opp for gårdagen. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg