på vei til meg

Jeg fikk et innfall i morges og bestilte meg disse skoene. Frisøren min har de, og jeg har hatt lyst på de sååå lenge. Jeg håper de kommer kjapt slik at jeg kan bruke de på alle morsomme kvelder framover! 

De var ganske dyre til å være sko, jeg tror aldri jeg har brukt mye penger på et par sko før. Jeg har liksom nike og adidas som favoritter, sneakers altså. Ellers bruker jeg bare nelly sine egne merker, som aldri strekker seg over 1000 kr per par. Eller jo, jeg har jo louis vuitton sko, men de har jeg mistet? Hvor faen er de, liksom? Og hva er greia med meg å miste sko?

bilde: her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg