Noe jeg burde ha gjort

Jeg sier til meg selv hver eneste uke, “nå skal jeg begynne med en scrapbook hvor jeg limer inn alt av avisutklipp som omtaler meg selv!”. Skjer det? Nei. Jeg har sagt det siden jeg var 19, og jeg tenker alltid “nå er det for sent, det er så mye jeg ikke har fått med”. I november kjøpte jeg en scrapbook, hva om jeg bare hadde startet da?! Jeg hadde allerede hatt en fin scrapbook med masse minner.. Pokker.

Jeg tenkte å starte nå, men manageren min sa jeg kunne få det i julegave hos henne siden hun likevel har en del og får opp alt på mailen som blir skrevet om meg her og der. Så ja. Da satser jeg på det, hehe. 

Jeg har heldigvis tatt vare på de største. Elle, D2, A-magasinet, VG HELG og DET NYE. I tillegg elsker jeg den her, fra Dagbladet Helg i fjor en gang.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg