fra meg til meg


Jeg har helt glemt å vise dere, men denne her er “new in”. Pengebok fra meg sjæl til meg sjæl, og til mine barn og deres barn etter der igjen.. Osv. Sånn som jeg alltid tenker når jeg bestiller noe nytt. Jeg må legge til at jeg elsker net-a-porter.com og shopbop.com. jeg får alltid varene jeg har bestilt etter kun et par dager, og de blir levert rett på døren. Frakten er til gjengjeld svindyr men det ser man jo ikke når man likevel betaler så mye for selve greia, liker jeg å tro..

Denne liker jeg. Får håper jeg ikke mister den et eller annet sted som alt annet jeg eier som er kult. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg