ting skjer, og i dag skjedde dette

Ting skjer. 

Jeg vet ikke engang hva en blåmandag er, per definisjon. Men en kompis skrev “du har nok en skikkelig blåmandag”, og jeg føler det er rett. Bare at alt var ikke blått, det var mer.. grått. Nøytralt og apatisk. Øynene sperret jeg opp klokken 06:00 i morges, hodet banket i takt med hjerterytmen – det er forresten helt jævlig når det skjer – og det var en svær og ubehagelig klump i magen som ikke ga slipp. For mye gøy, for lite tid, for mange tanker, for mye styr.

Heldigvis har jeg en venn som er morgenfugl. Anette Marie. Heldigvis stiller hun opp, så hun kom kjørende. Det som skulle bli en liten peptalk i bilen ble til en 5 timers kjøretur rundt omkring, gamle låter i bilen, og til slutt en tatovering. Vi passerte tilfeldigvis et studio som heter Oslo Bodyart, og bestemte oss på sekundet. Vi skulle ha tatovering. Og jeg visste hva den skulle si, “ting skjer”. Jeg sier det hele tiden, og det er jo så sant – ting skjer. Tenk litt på det, du!

Det er Anette sin egen håndskrift som nå pryder meg. Vi var ikke forberedte, så hun måtte skrive. Jeg har stygg skrift, synes jeg. Hun synes den er fin. Men det ble likevel hennes skrift, mine ord. Vi hadde ikke gjort noe research på studioet i forkant, men det gikk greit og mannen som tatoverte oss var rask, proff og flink. Anbefales! 

I morges var alt dritt. Nå har allerede ting skjedd, og jeg er glad. 

Så uansett hva som skjer, husk på at ting skjer og ting ordner seg. I morgen har 1000 nye ting skjedd, og om en uke – hvem vet?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg