ikke vær trist da

Dette er den første morgenen på en lang stund hvor jeg våkner opp i en helt tom leilighet. Ariel er hos en venninne og Charlie er også på overnatting (jeg skrev Chariel først, haha! Blandet de to..). Så ja, her sitter jeg. Og det er valentines day, jeg var noen få sekunder unna å bli nesten litt deppa men så innså jeg at hva faen, hva skal man være trist for, det er jo en vanlig søndag og jeg er jo egentlig glad for å være ensom. 

Så tips om du føler for å være trist idag: Ikke vær det. Det er faktisk ikke noe poeng. Gjør noe som gjør deg glad, for meg er det dokumentarer om universet og godteri. Så, det skal jeg gjøre idag! Heeeeeeeeeeeeele dagen.

 

 

Jeg ser ut som jeg burde se ut etter to dager med alkohol, altså helt forferdelig, men jeg skal freshe meg opp om litt og ta noen bilder som er mer spennende enn det her 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg