selfie x4


I dag har jeg vært på en photoshoot fra 07:45 til nå nettopp. Snakker vi sliten? Jeg gjorde et intervju for litt siden, så idag tok vi en hel haug av bilder med en drøss forskjellige looks som skal komme ut sammen med portrettintervjuet. Selv om jeg er helt utslitt nå så var det veldig verdt det, bildene ser fantastiske ut og jeg gleder meg til å vise dere også! Er litt over 14 dager til det kommer ut. 

Kanskje litt dumt av meg, men nå vil jeg rett og slett ha resten av kvelden FRI. Det er fredag, jeg har stått på hele dagen, og jeg har lyst til å.. forsvinne igjennom et hull og bare bli der, haha. Men det skal jeg ikke, på med kjole og fram med vinflaska! Jeg sendte nettopp melding til en venninne, “du får 500 kr om du drar på polet for meg, og kommer hit med flaska, jeg orker ikke gå”. Hun gjør det. For et liv.. 

Vi snakkes i morgen, lots of love.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg