min nye favoritt


Sniktitt på dagens antrekk 

DEN HER! Den kommer lett til å bli min favorittjakke i vår. Jeg elsker den, den er så sykt fin. Ser bra ut, og er behagelig. Det kommer flere bilder senere, jeg har nemlig tatt bilder med en fotograf som jeg har jobbet med før, Håkon Jørgensen heter han. Han tok bildene til begge låtene mine, og er utrolig dyktig – vi brukte 5 minutter på bildene, men jeg gleder meg til å vise dere 🙂 Disse over er tatt med mitt kamera, som ikke er like bra. Aja, dere får se! 

Jeg kom til kontoret NÅ. Jeg skal altså sitte her til langt utpå natt for å få gjort alt jeg skal gjøre med boken osv.. Helvete for et stress. Men det blir bra til slutt, håper jeg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg