mamma-sophie

Jeg har knapt vært nært et barn i hele mitt liv, og brått har jeg vært barnevakt tre ganger på en uke, haha. Kanskje jeg skal gjøre det til en ny business? Jeg har vært “mamma” for lille Kaya igjen, vi har kost oss hele formiddagen med mye lek på gulvet, kosing i sofaen, matlaging OG et ikke fullt så morsomt bleieskift.. Nå er jeg for meg selv igjen, og skal først ta noen bilder med en fotograf før jeg stikker på kontoret og er der til sent i kveld.


Jeg føler meg mer klar nå enn før for å få barn en eller annen dag, men det er så utrolig viktig at det skal være med rett person. Vi får se hva framtiden bringer, jeg stresser ikke med det – men nå vet jeg at jeg kan klare det! Jeg vil leve noen år først, jobbe masse og gjøre kule ting. Et barn er rundt deg 24 timer i døgnet, og ikke bare i de gode øyeblikkene. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg