ny respekt for dere som klarer det!

annonselenke

Hei bloggen!

Jeg passer en baby og vi har det veldig @¨@@ytgfcvx  

Haha, ja.. Jeg har vært barnevakt idag for en jente på 11 måneder, og slik gikk altså bloggingen da. Hun hamret løs på tastaturet og jeg kunne ikke bare forlate henne på gulvet akkurat.  Derfor blir det en sen oppdatering! Jeg er virkelig HELT utslitt, men skal komme meg på trening for å snu om på energinivået her.. Jeg tror det kan hjelpe meg litt. Dere småbarnsmødre, dere er helter! Jeg har ikke sjans merker jeg nå, og etter en dag med baby er jeg død (jeg skrev først at babyen er død, men den lever altså). Vil ikke dele noen bilder av babyen her, av hensyn til foreldrene og slikt. Håper dere forstår det 🙂 

 

Topp fra her  (det er faktisk en treningstopp!) 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg