KJAPP DEG KJAPP DEG

annonselenke

Jeg har dårlig tid akkurat nå for jeg skal videre på kontoret, jeg ville bare titte innom ganske kjapt og ønske dere en bra dag! Jeg skal prøve å ta antrekksbilder til dere senere også, jeg har på meg en dritfin cardigan fra nelly, det er egentlig en kjole, dere kan se det her. Men som kjole så det helt forjævlig ut, hehe.. Uansett så bruker jeg det som cardigan nå, og skinnbukser til det. Håper vi får til å ta bilder med tanke på været, bare.  

Til nå idag har jeg vært på et møte, hos veterinæren med Charlie, og jeg har fikset neglene hos Kate Tyler på strøget negledesign. Nå er jeg kun hjemme for å slippe inn vaskehjelpen, og så er jeg på farten igjen! Vi snakkes om litt, suss ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg