Er det flaut å ta bilder på trening?

 

annonselenke

Sko nike / tights nelly sport 

Jeg kom meg på trening. Faktisk! Da jeg og en venninne skulle tøye observerte vi en mann som flexet muskler og tok bilder av selv, jeg synes egentlig det er litt kult at han tør og bare gir faen i hva andre tenker, men venninna mi sa “visste du at det er forsket på det, og de som tar bilder av seg selv på trening har psykiske problemer? Altså, the kardashians må være helt gale”. Og jeg bare “betyr det at vi burde bli innlagt om jeg drar fram speilreflekskameraet nå?”. Vi konkluderte med at nei, det går greit siden jeg faktisk jobber med å dokumentere hverdagen min.. Etter 5 år som blogger føles det enda som en enorm skam å dra opp kamera i sosiale sammenhenger.

Nå skal jeg kle på Charlie, og så er det rett på butikken for storhandel!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg