jeg kan ikke miste motivasjonen igjen

Nå er jeg ganske stolt over meg selv, på forskudd, hehe. Jeg har ikke trent på over en uke og idag har jeg endeliiiig fått ut fingeren og booket meg med på to forskjellige gruppertimer. Jeg er så jæææævlig lite keen, men jeg skal gjøre det uansett. Heia meg! Jeg må ikke miste motivasjonen igjen. Jeg har en liten drøm om å trene regelmessig og at jeg faktisk skal like det, som regel blir jeg lei etter en måned eller to og så drøyer det et helt år før jeg kommer igang igjen. Tenk at jeg for litt siden hadde personlig trener, drev med poledance OG trente på egenhånd hjemme på samme tid? Det virker som et annet menneske enn den jeg er nå. 

Jeg er enda hos familien min, for å komme meg hjem herfra blir det både t-bane og buss, og jeg må dra med meg en stor veske + Charlie. Jeg må derfor kjappe meg litt! Ha en fin søndag alle sammen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg