fant jeg en fotograf?

// annonselenker

For litt siden etterlyste jeg en fotograf på bloggen, og jeg satt seriøst i tre dager med mailen etterpå og så igjennom alt av bilder dere sendte meg.. Og nå har jeg kommet fram til 6 stk som jeg skal veksle litt imellom. Det var mange flinke, men for meg var det viktig å ha kontakt med fotografer som alle skiller seg fra hverandre slik at det blir variasjon i bloggen OG at de har en visjon bak hva de gjør. Om du ikke har fått svar, så kan det også være at jeg ikke har rukket å lese mailen din, for jeg er ikke helt igjennom alle enda 🙂 



(annonselenker) Jakke her / bukse her / gamle sko 

Bilder: Stephen Grindhaug. 

Jeg møtte Stephen en liten stund idag for å ta bilder med han, bare for å teste ut. Vi tok disse på kanskje 5 minutte MEN Stephen er så flink og vi hadde det veldig koselig. Jeg ser fram til å jobbe mer med han, sjekk gjerne bloggen hans for masse fine bilder! Jeg drar på kontoret 09 hver morgen og er hjemme 17, så jeg orker ikke fikse meg opp slik som jeg pleide å gjøre en gang i tiden.. Har blitt gammal, vet du. 

Jeg er nødt til å legge meg nå. En natt med god søvn hadde gjort meg så bra!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg