jeg tør ikke be om hjelp

// annonselenker

Hei hei hallo! Beklager for en litt halvveis oppdatering de siste dagene, men jeg har jobbet som en gal. Jeg er stolt av over meg selv meeen det gjør jo innholdet her lite variert.  Når jeg sier at jeg har jobbet mener jeg skriver på boken, og det gjør jeg på kontoret til managementet mitt. I kveld skal jeg i en bursdag til en ny venninne, kan man i det hele tatt si det, ny venninne? Uansett, gratulerer med dagen Tinashe! Jeg skal løpe litt rundt i diverse butikker senere og se om jeg finner noe å gi i gave, og etter det skal Stephan sminke meg. Hvor heldig er ikke jeg som har venner til å sminke meg en helt vanlig dag? Et vennetips til dere: få venner som er makeup-artister. Eller frisører. Eller fotografer. Det gjør livet hakket lettere å leve. 

Jeg er enda på kontoret, kaster i meg redbull og har akkurat vært hos tannlegen for å borre et hull. Hva kostet det? 3300 spenn. Herregud.. Det er ganske brutalt å være voksen noen ganger. 

Jeg tør ikke be noen om å ta bilder av meg, haha. Så, jeg gjør det sjæl for denne gang!


(annonselenke) Genseren er Ariel sin / bukse her.


Vi snakkes litt etterpå! Onsdag, og det betyr VIDEOBLOGG! 
 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg