Om du vil se en stjerne, se på himmelen

Spellemann, ja. Det var en fantastisk kveld, og jeg merker jeg blir rørt av å se Marcus og Martinus opptre.. De er så flinke, jordnære og gode gutter når man møter dem, og på scenen er de virkelige entertainere. Ellers var et høydepunkt å se Lars Vaular live med Ingebjørg Bratland, deres nye låt “stjernene” var veldig fin og er lagt i spotifylista mi. “Om du vil se en stjerne, se på himmelen for den er stor og fin, ikke se på skjermen din på mobilen” rapper Vaular. Tror ikke den trenger så mye utdypelse. Ellers kult at karpe vant pris for videoen “hvite menn som pusher 50”, hun som har regi på den videoen laget faktisk min reklame for infinitum også! Da ble det litt ekstra, ekstra fett. 

Etterfesten var også morsom, kort oppsummert var det mye dans, kule mennesker, jeg spiste sikkert 40 vårruller og jeg mistet solbrillene mine, som jeg av en eller annen grunn tok med meg på fest. 

Bilde: seher.no 


Nå skal jeg slappe av på sofaen i noen timer! Det trenger jeg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg