du gjorde meg fin!

I morges, etter to timer med søvn dro jeg til en fin hotellsuite for å bli sminket. Jeg og teamet bak coverbrands har laget en haug av sminkevideoer som skal komme på bloggen etterhvert, og sammen filmet vi mine favorittlooks! Jeg ble så fornøyd med sminken, Erlend gjorde meg virkelig fin og vi hadde en veldig koselig morgen sammen. Jeg er glad for samarbeidet jeg får ha med dem, nå har vi jobbet sammen i to år og jeg håper på mange flere. 

Bildene i innlegget er tatt av Anja Ka / Erlend Brattland gjorde sminken,   / kjolen jeg har på meg finner dere her, og den er på salg nå (annonselenke). 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg