dere er de beste!

 

 

annonselenke

Overfladiske gleder. 

Jeg har på meg en fin kjole fra River Island idag, og slike små gleder gjør meg.. ikke glad, men helt OK i humøret. Jeg har begynt å elske lange, komfortable kjoler.. Fint, men også digg å slappe av i. Jeg skulle egentlig ta antrekksbilder i dag men måtte prioritere å skrive boka, som er viktigere akkurat nå. Ellers har jeg veldig vondt i visdomstanna som vanlig, haha. Jeg skal ikke trekke den før om 3 uker.. Og det er så dyrt! 5000 kr! Og jeg må trekke fire til.. Hjelp! 

Tusen takk for alle tilbakemeldinger jeg har fått fra fotografer! Har sinnsykt mange mailer å se igjennom nå, så jeg skal begynne med det nå 🙂 Gleder meg til å møte og jobbe med noen av dere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg