Kan du være den rette?


Det er så mye lettere å blogge med fine bilder, men uansett hvor dyrt utstyr jeg kjøper eller hvor mange innstillinger jeg lærer meg, så hjelper det ikke så mye om jeg har venner som ikke har så god peiling (sorry!). Noen kan virkelig greiene sine, andre ikke. Som dere vet har jeg og Joakim tatt endel bilder opp igjennom og kommer til å fortsette med det, men akkurat nå jobber han med sweatshop sesong 2, så jeg trenger en ny fotovenn som kan hjelpe til i denne perioden! Jeg har funnet en ny fotograf som jeg skal ta litt bilder med, Stephen MEN jeg trenger flere! Så, er du fotointeressert og kunne tenkt deg å ta litt bilder med meg nå og da? Alt fra outfits til å være med på eventer, tv-innspillinger og annet som krever litt behind the scenes. Send meg en mail på [email protected] med noen av bildene du har tatt, så kanskje vi finner på noe kult! 

Alle bildene i innlegget er tatt av min fantastiske Joakim Kleven. Husk at det kommer ny videoblogg i morgen, da har vi boyfriend-girlfriend tag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg