dette er hjemme nå

Summer throwback.

Altså, jeg klarer nesten ikke å konsenterere meg om å skrive dette innlegget. Jeg har akkurat kommet hjem, satt meg på min faste plass i sofaen, hører på musikk OG snakker med Ariel samtidig. Hunden hopper fram og tilbake, leker høylytt med lekene sine og vil ha oppmerksomhet… Men jeg liker det. Det er hjemme. Min nye definisjon av hjemme, som tidligere betydde kjæreste. Nå betyr hjemme det her, og det føles fint. Jeg skal ta på meg litt treningsutstyr snart og gjøre noen øvelser på gulvet, jeg rakk akkurat ikke elixia. Så blir det mat, og mer kos i sofaen. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg