Meg i dag – rainy day

annonselenke



Caps fra adidas / jumpsuit fra revolve clothing /  jakke fra her.

I dag var virkelig den ene uheldige hendelsen etter den andre. Først glemte jeg minnekortet til kameraet når vi skulle ta bilder, så fikk vi en parkeringsbot, så begynte det å regne så vi måtte ta bilder inne.. Men det ble ganske kult uansett? Bare se på alle de fargene. Jeg vet riktignok ikke hvorfor bildene ble så uskarpe? Jeg tar jo bilder med det nye objektivet så jeg har kanskje ikke lært meg helt enda. 

Nå tuller vi rundt på.. CHATROULETTE! Haha, husker dere det? Jeg ble veldig overrasket da Martine plutselig snudde pcen sin mot meg og viste meg hva hun styrte med. Jeg synes det er så morsomt, mennene der har vel aldri sett en jente før.. Og jeg “møtte” en søt gutt, EN søt av 400 merkelige. PS. Anbefaler egentlig ikke chatroulette på noen måte, og iallfall ikke om du er yngre enn 18. Det er ganske ekkelt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg