Kommer jeg meg hjem?

Oj! Det var ikke før jeg skriver dette innlegget at jeg innser at det har blitt.. søndag!? Åhh.. Snart reiser jeg tilbake til Oslo, i morgen kveld faktisk. Dette fikk meg til å tenke på at jeg må sjekke flybilettene mine også. Jeg hadde et lite drama for litt siden, jeg fikk nylig et nytt telefonnummer og jeg bestilte flybilletter og masse annet med FEIL nummer! Jeg hadde jo ikke lært meg mitt nye enda, så en gammel (og sint) mann i Tromsø fikk alle reisebekreftelsene mine. Han tok seg tid til å sende meg en sint melding, men ikke reisereservasjonene mine. Folk, altså. Håper jeg finner det på mailen min! 

Hva gjør dere denne søndagen da? Her er det full avslapping i hotellsenga som gjelder. Snakker, og hører på musikk. Utenom dette, skal jeg ta outfitbilder til dere og spise med noen venner på kitchen & table. Det er grått ute, men likevel føles alt litt lettere idag. Jeg vil ikke lengre gråte konstant. Så det går framover, sakte men sikkert. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg