noen ord

Det er en kjent sak at media bygger mennesker opp som sterke profiler, for å så rive dem ned. Det generer vel klikk, og det er jo tydeligvis hva media handler om nå for tiden. Men vet dere.. Media bygget ikke opp meg. Jeg bygget opp meg selv. Det her er min plattform, og det føles bra. Nå skal det sies at jeg har respekt for media i Norge, og de gjør bare jobben sin. Det er nok en jobb jeg selv muligens ville hatt, om jeg ikke satt på andre siden slik jeg gjør nå.

Nå stormer det litt, og for meg virker det slik som det ofte gjør.. Jeg kjenner ikke meg selv igjen i sakene. Det blir like fjernt som å lese om hvem som helst andre som jeg ikke kjenner. Men first things first.. Norsk folkehjelp som har gått ut og sier de angrer på kampanjen de hadde med meg. Jeg forstår ikke helt hvilken del de angrer på, for jeg fikk jo beskjed i ettertid om at det ble superbra og kult, at vi fikk nådd ut til publikum på en annen måte, og jeg selv var stolt over både jobben deres og min jobb. Kampanjen nådde ut til mange, og ble omtalt over alt. Jeg spurte i forkant om innlegg nr 1 skulle merkes som annonse, da fikk jeg klart svar at nei, jeg fikk jo ikke betalt for første innlegg og derfor skulle det heller ikke merkes. Jeg fikk sterk beskjed om at det ødela kampanjens overasskelsesmoment om jeg merket det. I etterkant har jeg som sagt fått takk for et godt samarbeid hos norsk folkehjelp. Om de endrer seg nå, og velger å ta det med media og “advarer” andre synes jeg det er synd, men men. Jeg syntes det ble bra, om det hjelper på noe.

Ellers er det jo litt ditt og datt om gammel dritt. Det eneste jeg gjorde feil, som så mange andre jenter gjør, er å stole på feil person. Jeg vet så godt hvem jeg er og hva jeg står for, og fra nå av skal jeg kun omgi meg med mennesker som deler mine etiske verdier og jeg er ferdig med det som hører fortiden til. Jeg prøver å tenke på det som har vært fint, og tar med meg øvrige lærdommer videre. 🙂

Dette innlegget trenger ikke noe bilde. Jeg er i stavanger og skal kræshe i senga. God natt! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg