I morgen reiser jeg til..

I morgen pakker jeg min rosa koffert og setter kursen mot en norsk by jeg ikke har vært i på 13 år.. Sett bort fra at dialekten er nydelig og menneskene herlige (de jeg kjenner, i det minste) ser det ut som en vakker by. Jeg snakker så klart om STAVANGER!

Jeg prøvde å google stavanger, men der var det helt håpløse bilder.. Så kom jeg på at Kristin alltid tar så fine, og elsker denne byen, så jeg låner disse fra styleconnection!

Jeg skal besøke min venninne Martine, og hun startet faktisk som bloggleser, og slik ble vi kjent.. Hun sendte meg et brev på facebook for 3 år siden for å gi meg tips om hva jeg burde gjøre om jeg reiste til London, ettersom jeg hadde ønsket meg det på bloggen. Så snakket vi videre, og det sa bare BOOM. Vi er så like, og jeg gleder meg masse til å se henne igjen! 

Om jeg har noen lesere som bor i Stavanger, kom gjerne med tips på hva jeg burde gjøre, spise, shoppe, se.. Hele pakken! Jeg skal jo henge med en innfødt (hehe) men er greit å få litt meninger fra dere også. Dere kan alltid kommentere på fanpagen min! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg