Sophie Elise 4 president

Jeg elsker den her illustrasjonen av meg, og spesielt at jenta bak bildet har fått med teksten på tatoveringen min, “be the change”. Den betyr så mye for meg, og jeg prøver hver dag å leve opp til den. Denne tegningen gjør at jeg får lyst til å.. stille som statsminister? Haha. Den er bare veldig “power”. Tusen takk til superdyktige @oeiaas på instagram for denne! 

Jeg blir ellers glad for alle tegningene dere lager, bare husk å legg meg til i bildet på instagram. Ikke bare tag meg, for da får jeg det ikke med meg! Og jeg vil jo gjerne like / kommentere bildene dere legger ut. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg