min viktigste støtte


I dag kjøpte jeg meg et nytt objektiv, et canon 16-34 mm og Charlie får stå modell. Og det er han faen meg god på! Men det er riktignok ikke vanskelig å ta bilder av denne søtnosen 🙂 Derfor kan dere få en liste med et par ting som er “typisk Charlie”, som mange faktisk har etterspurt..

1. Hver gang det ringer på døra bjeffer han, men det er de eneste gangene han bjeffer. Han elsker riktignok folk og blir helt i hundre når jeg får besøk! 
2. Når jeg først har besøk henter han en og en av lekene sine og skal vise fram absolutt alt han eier til vennene mine. Favoritten er en liten bamse med en nisselue på.
3. Hver morgen har vi “kosestund”. Etter at Ariel har dratt på jobb kommer han inn på soverommet og ligger med den lille kroppen sin mellom skuldrene og hodet mitt. 
4. Han elsker å spise snø. Han løper rundt og spiser snø i fart når vi er ute.
5. På snakk om å spise, så spiser han også sin egen bæsj noen ganger.. Sykt ekkelt. Lurer på hvorfor han gjør det. 
6. Når jeg gråter trøster han meg alltid. Jeg kan virkelig se på at han at han blir preget av mitt humør, og at han føler med smerten min. De siste ukene har han vært en enorm støtte uten å engang vite det selv.

Jeg er utrolig glad i denne lille pelsdotten!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg