alt var enklere før

Solen skinner ute men jeg drømmer meg tilbake til Spania. Jeg lengter tilbake til den tiden generelt. Alt virket så mye enklere da.. Tenk at dette allerede er 4 måneder siden? Tiden går så alt for fort! Jeg har ingen andre reiser planlagt for hele 2016, det kommer vel når det kommer.. Det er ikke så lett når jeg ikke har kjæreste lengre, for da hadde jeg alltid noen å dra sammen med. Venner er det av en eller annen grunn ikke like enkelt med..? Jeg vil gjerne leie en bil å reise rundt litt. I italia? Frankrike? Kommer jeg til å dra på ferie i det hele tatt? Kommer jeg til å dø ensom og alene? Haha.. 

Haha, forresten synes jeg det er veldig morsomt når bloggere skal begynne å påtatt engasjere seg for samfunnsrelaterte saker fordi det er.. riktig? Fordi de ser at det funket når andre gjorde det? Og så betaler de for at innleggene skal synes for mange på facebook, såkalt “sponset”. Jaja, alt for å ikke miste lesertall.. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg