skjulte bilder på telefonen min

Jeg vet at mange gjør “insta-week” på bloggen, men.. hvorfor? Man kan jo bare se bildene på instagram? Så her kommer en del bilder tatt den siste tiden med telefonen min, som dere ikke har sett før! 

1. // Nyttårsaften. Lotte skulle vise meg “kule” effekter på vsco (har dere det?), og resultatet ble dette bildet. Jeg slo på stortromma og skulle drikke Moet på nyttårsaften. Tok en slurk og dro hjem. 2. // Broken hearts. Har ikke telling på hvor mange screenshots som dette jeg har liggende på telefonen.. Som om et par sitater skal hjelpe på noe. Jeg tror masse jenter har slike på lager på telefonen, bare i tilfelle.. hva da? 3// Meg og min aller beste venninne Anne-Sofie, nyttårsaften 1999. Tenk at vi har holdt sammen hver nyttårsaften siden da? Elsker deg hubi! 

1. // Backstage på senkveld.. Hold dere fast.. Jeg hadde ikke vasket håret på 9 dager. Jeg dusjer aaaaldri håret. Det er kanskje ekkelt, men jeg kan lett gå 14 dager uten å tenke på det i det hele tatt. 2. // Min nye favoritt t-skjorte! Jeg kjøpte den på shopbop.com, og fikk den etter 3 dager. Kanskje litt dumt å bestille en så dyr t-skjorte for å så kun sove i den.. 3. // Highlight og contour med Dajana, som er makeupartisten jeg bruker mest for tiden. Man ser ut som en merkelig zombie under prosessen..



1. // De nydelige prisene mine! Igjen, tusen tusen takk! De har fått hedersplass i leiligheten, og jeg får sommerfugler i magen når jeg ser på dem. Jeg er så utrolig glad, stolt, ydmyk og.. Ja, ord kan ikke engang beskrive. 2. // En romantisk kveld for litt siden. Et sånt øyeblikk man ser på film med roseblader over alt, hjerteballonger, champagne og en gave til meg. 


Om dere vil jeg skal fortsette med dette en gang i blant, press gjerne LIKE! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg