min nye look?

Jeg har så snille venninner som stilte opp i siste sekund for å fikse meg før vixen! Takk til Sara W for klippen og Dajana for sminke. Vippene er sponset, og kommer fra lashesbykasja. Jeg har de lengste.  Klærne var lånt, og kommer fra Rodebjer. Brune linser hadde jeg også, kjøpt på bodymap som ligger på Arkaden i Oslo. Bildene er hentet fra side2 og minmote.

Sånn her så jeg iallfall ut på vixen! Det ble lite bilder fra selve festen, men noen fra presseveggen fikk jeg tak i. Jeg valgte å ha en veldig komfortabel look, selv om kjoler er superfint angrer jeg alltid utover kvelden. Komfort all the way! Så en liten påminnelse til meg selv: VENT med drinkene til etter jeg har vært på presseveggen, haha. Disse bildene var jo sånn nogenlunde normale, men resten var fæle.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg