TUSEN MILLIONER TAKK!


Foto: Petter Sommer / nrk 

For en suksessfull kveld jeg hadde igår. Beste kvelden i hele mitt liv? Jeg var så stresset rett før jeg kom meg til vixen, men da jeg først var der føltes alt fantastisk, pris eller ei. Det var en så god stemning i går, og alle heiet på hverandre. Men, mot slutten av kvelden ble det altså klart, jeg vant ikke bare en, men TO priser! Tusen, tusen takk! Den ene prisen stemte dere meg jo faktsik fram til å vinne, “folkets favoritt”, og jeg kunne ikke ha vært mer lykkelig. Jeg trengte virkelig denne oppturen, og nå kommer jeg til å sveve på en sky de neste ukene. Det var så deilig å glemme alt annet for en liten stund, og bare være med de beste menneskene i verden, pluss to sykt kule priser som nå skal få hedersplass i stua hjemme.

I dag har jeg det helt fantastisk. Jeg var ikke på etterfest så veldig lenge, jeg ville faktisk mest hjem å svare på meldinger fra dere, haha. Så det var hva jeg gjorde. Nå skal jeg se hva jeg kan få ut av denne lørdagen, jeg føler bare at jeg trenger MAAAAAAT!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg