Hvorfor klarer jeg det ikke?

Jepp, dette var det fineste bildet jeg fikk til å ta, haha. Klærne er fra nelly, gulvteppet jeg ligger på er nytt og fra aflekthome. Det er der jeg kjøper ca 70% av interiøret mitt, til dere som har undret. 


 

Jeg tror jeg har fått insomnia. Er det noe man kan få? Bare sånn, uten videre? Jeg begynte for litt siden å lære meg teknikker for å sovne raskest mulig, men det fungerer ikke lengre. Jeg ser for meg samtaler, scenarioer og planlegger som en gal med en gang hodet treffer puta. Altså, i natt planla jeg hvor jeg skal ha bankkortet mitt når jeg drar på vixen, siden jeg ikke skal ha veske. Hva faen? Det tar jo nøyaktig 2 minutter å finne ut av, og ikke noe jeg trenger å planlegge idag. Alle slike småting planlegger jeg, og inatt sovnet jeg 07:30 men sto opp kun et par timer etter.

Jeg ønsker ikke å ta medisiner for å få sove, så det må vel bare gå over av seg selv. Eventuelt løse det på en naturlig måte, som å dra å trene. Det skal jeg nå, ønsk meg lykke til! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg