darkness


Jeg tror jeg har havnet i stadiet.. paranoid? Schizofren? Manisk? Jeg er så opp og ned at jeg ikke vet hvor jeg skal ta veien. Jeg gråter og ler samtidig og jeg tror jeg blir gal. NÅ HOLDER DET, jeg har skjønt at det er vondt. Jeg har bestemt meg for å finne det positive i alle situasjoner, og jeg ta vare på meg selv. Det må jeg. Jeg skal lære av alt som skjer, alt som har skjedd, og så får jeg se i framtiden. Ta en dag av gangen. Det har jeg bestemt, og akkurat det føles jævlig bra.


 Ps: ja, jeg har sett det som står i VG som R har sagt, og det er helt OK. Jeg har ingen vonde følelser mot han og det som en gang var, selv om ting er vanskelig akkurat nå.. Men han er god og jeg vet at han er glad i meg. Dere er snille som bryr dere om meg også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg