Jeg ser framover

I dag har jeg det fint, i alle fall på utsiden. Det er det som er så bra med sminke.. At man kan ta på seg en maske, og late som for en liten stund. Jeg setter pris på deres støtte etter gårdagens innlegg. I dag er en ny dag, og jeg prøver å se framover, selv om alt sitter veldig dypt inne denne gangen. Det stikker så hardt. 

Litt vemodig å si, men jeg sitter på flyplassen på vei til Oslo. Jeg kommer til å savne denne byen, men ser fram til å få en ny samboer når jeg kommer til hovedstaden. Da blir det venninnetid hver dag, noe jeg trenger nå. Jeg forteller dere mer senere, ha en fin søndag så lenge ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg