Panikk

Hvordan har dere det? Jeg har det ganske bra, nå har jo mine beste venner fra Oslo kommet til Harstad! Det er jævlig kaldt men det skal vi vi drite i, tar på oss kjoler og hæler og drar ut etter senkveld-sendingen, haha. Eller ut og ut, er jo grenser på hvor mye action man kan ha i Harstad, men vi har det jo gøy sammen uansett 🙂 

Jeg er egentlig aaaaalt for sent ute, men jeg måtte bare oppdatere først. Vet ikke engang hva jeg skal ha på meg på Senkveld!? Panikk. Skru på tv2 klokken 20:00! 





0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg