FOLKETS FAVORITT – VIXEN BLOGAWARDS





noen bloggminner på godt og vondt. 

Jeg kommer aldri, aldri til å slutte å skrive om nominasjonene jeg får, det føles like stort hver eneste gang.. Jeg har blogget i så mange år nå (snart har vi 5års jubileum!) og jeg er enda like sjokkert hver gang noen kommer bort til meg, skriver fine kommentarer eller gir meg en klem. Jeg blir ikke vandt til det, og takk gud for jeg holder meg ydmyk sånn – men også enda sjenert når dere kommer bort, hehe.. Det er mange som får litt penger, litt likes på instagram eller noen gratis drinker på byen så tror man at man eier verden. Ingen er bedre enn andre, og man kan lære noe fra absolutt alle. 

Jeg er så heldig å være nominert i flere priser under årets vixen blogawards, noe jeg setter enormt stor pris på. Altså, takk! Det er en jury som bestemmer hvem som vinner på alt, utenom en pris. På folkets favoritt er det opp til dere å bestemme hvem som stikker av med seieren! Stemme på meg kan dere gjøre her. Jeg hadde blitt så glad! 

Dette er kanskje litt rart, men for litt siden hadde jeg en drøm om at jeg var toppblogger og hadde så mange fine lesere som ga meg samme type komplimenter som dere, at jeg fikk bruke stemmen min, at folk tok meg seriøst. Så våknet jeg i drømmen, og så var det ikke sant…  Og så våknet jeg IGJEN, og innså at “jo faen, det er jo livet mitt!” og da ble jeg så rørt, haha. DERE ER SÅ FINE! ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg