Senkveld innspilling!

Denne uken er Thomas & Harald på senkveld-turne, og imorgen er det klart for show i Harstad! Jeg skal være en del av det hele, og i dag var vi ute for å filme litt av det som skal vises i morgen. Det er et direktesendt show for en utsolgt storsal, men som alle senkveld-fans vet er det mye tull og tøys med disse guttene.. Så, på den kaldeste dagen i Harstad i løpet av de siste 6 årene (!!!) har vi altså vært ute i tre timer og tullet rundt. Jeg hadde så vondt i magen av latterkrampe da jeg kom hjem, haha..



En ting som faktisk overassket meg litt med gutta er hvor utrolig proffe de er – ikke bare på kamera, men også bak. Det er aldri en eneste sur mine, og det er virkelig en glede å jobbe med dem, og jeg gleder meg til i morgen! Og så krysser jeg fingrene for at hele harstad er med ut for å feire etterpå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg