VIDEOBLOGG – WHISPER CHALLANGE!

Haha okei, dette er etter min personlige mening den beste videoen vi har gjort så langt. Jeg holdte på å le meg ihjel, jeg var seriøst nære på å tisse meg ut flere ganger under denne lille videoblogg-innspillingen her fordi vi hadde det så morsomt. Hvordan KAN noe som dette være så gøy? Gjør dere klar for min og Joakim sin whisper challange!

Om to dager kommer Joakim til Harstad, da skal vi lage en “follow us around” videoblogg – gleder meg, og er sikker på at det også kommer til å bli så morsomt! Ellers skal vi ha en hel dag med innspilling når jeg er tilbake i Oslo til helgen 🙂 Er så gald for at vi gjør dette, og tar det seriøst! Husk å følg oss på youtube , der kan dere også kommentere å ha mer direkte kontakt med oss OG dere får se videoen før alle andre <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg