fra verst kledde til best kledde

I fjor kom jeg på 2.plass over verst kledde kjendiser i Norge, og på et eller annet merkelig vis hadde jeg klart å øke til 10.plass over best kledde i 2015. Hvem hadde trodd? Ikke meg! Nå setter dette virkelig press på hva jeg skal kle meg i under vixen blogawards.. Men en ting er sikkert? Jeg skal klippe håret. Ganske så kort.. Spennende! 

kilde her.

Men ærlig, jeg er i starten av 20-årene og en voksen stil trenger jeg ærlig ikke å begynne med – helt enda. Det er jo nå jeg kan være tacky og litt “out there”, så da skal jeg jammen være det også. Hva er mote, i det hele tatt? Forstår ikke..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg