små øyeblikk fra min hverdag


♥ Jeg forteller meg selv at “klokken 19:00 skal jeg sminke meg” så utsetter jeg det til 19:30, 20:00 osv.. Hvorfor aner jeg ikke, jeg gjør jo ikke noe spesselt.. 

 ♥ I dag tok jeg solarium (gjør det en sjelden gang når jeg ikke har spraytanhuset tilgjengelig) og jeg hadde gledet meg så mye for da kunne jeg ta en powernap. Så klart sovnet jeg ikke før det var 1 minutt igjen av tiden.. Det er virkelig helt grusomt å våkne opp da.

 ♥ Jeg, familie og venner tuller mye med at Charlie kan snakke og har en personlighet. For eksempel “Charlie sier at / jeg viste Charlie dette og da fortalte han / Charlie synes at”, dere skjønner greia. For eksempel kan han ikke være med til Vegas fordi han har et gamblingproblem, han nekter å fortelle hva han gjorde på nyttårsaften fordi han ikke husker det (han var for full), men nå har vi altså kommet fram til at det var et PR-triks fra hans side, for han er lei av at jeg får mer oppmerksomhet enn han. Han har også spurt om jeg kan lage han en instagrambruker, men jeg er enda skeptisk. I følge han selv er han også i forhandlinger med tv2 om en egen serie hvor han intervjuer kjendiser og lager mat, men vi får se hva det blir.. Han har litt urimelige krav om lønn. 

 ♥ Nå som jeg har vært i Harstad har jeg kjøpt meg dagbladet +, aftenposten + OG HBO nordic. Jeg har vg +, tv2sumo, viaplay og netflix fra før.. Så da er det vel ikke vanskelig å gjette hva jeg har gjort på min lille ferie her..

 ♥I løpet av 2015 hadde jeg hørt Selena Gomez sitt nye album Revival 165 (!!!) ganger, i følge spotify. Det kom ut i September.. Forstår ikke at jeg har hatt tid. Kommer sikkert til å være spilt 500 ganger i 2016. Om dere skulle lure er favorittsangene mine perfect, nobody, kill em with kidness og survivours! 

 ♥ I dag hentet jeg Anne-Sofie, og på radioen (ettersom vi ikke har aux eller bluetooth i bilen) var det p3 som telte ned de 40 mest spilte sangene i 2015. Jeg ble så engasjert at jeg seriøst stresset inn og ut av butikken for å høre hvilke sang som kom, jeg og Anne-Sofie satt og gjettet og det gikk så hardt for seg at jeg faktisk måtte oppdatere henne etter å ha sluppet henne av, haha.. Vi lurer forresten enda på hva som ble sang nr 1! 

 


 

Det var noen hverdagsglimt fra meg! Og tusen takk for all hjelp dere har kommet med i kommentarfeltet. Jeg leser faktisk alt, og har skrevet det ned 🙂 Takk takk takk! 

 

photo: Krister Sørbø  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg