throwback – første gang jeg viste fram silikonpuppene

En applaus til dere som husker denne kjolen og innlegget som ønsket dere godt nyttår for tre år siden.. Haha! For meg er det vanskelig å glemme. Silikonpuppene var nye, og veldig hovne. De spratt nesten ut av kjolen, og dette var første gang jeg viste de fram på bloggen. Jeg fikk over 500 kommentarer på innlegget og kan påstå at 98% av dem var stygge. 

Jeg tror jeg framstilte dette som en ganske OK kveld på bloggen, men let me break it down for you. Jeg og Anne-Sofie (som alltid, haha) hadde planlagt feil og satt i en bil akkurat da klokka slo 12, så vi bevitnet fyrverkeriet fra baksetet.. Etter det møtte jeg tilfeldig på den gamle kjæresten min, som jeg var sint på, så jeg dyttet han når alle rundt sto å kysset, så ble han borte, jeg dro hjem, gråt, hadde “kjærlighetssorg” og jevnt over var det en dritt dag. Litt som idag, kjærlighetssorgen altså. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg