et personlig intervju

Nå er jeg stolt dere! Jeg sitter nemlig på flyplassen på vei mot Oslo, og leser et intervju med meg selv i DET NYE. Jeg fikk æren av å bli intervjuet å ha hele 6 sider i magasinet, og jeg er veldig fornøyd med det ferdige resultatet. Magasinet har fått fram meg, flere sider av hvem jeg er som person og jeg er glad for at andre skal få mulighet til å lese denne saken. DET NYE er mitt favorittmagasin på alle mulige måter, så se seg selv der nå, for andre gang, er veldig stort for meg.


 

Så, kjøp DET NYE denne måneden, å få et fint innblikk i hodet mitt 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg