drinking in Harstad be like

Det er så morsomt når jeg oppdager meg selv på nettet litt over alt, jeg blir aldri vandt til det.. Som for eksempel i går, da oppdaget jeg at jeg kom på andreplass av “årets kjendissitater” i dagbladet! Det var altså min “fuck you” på kjendisgallaen de siktet til. Vel vel, haha.. Pappa er stolt iallefall! Før jeg la meg hørte jeg på en podcast om meg selv på VG også. Kult!

Nå sitter jeg med Anne-Sofie og planen vår er å dra ut. Alle i Harstad (eller mange) er KJEDELIGE og skal kun ut i morgen. Men da er jo ikke jeg her, jeg reiser til Oslo i morgen tidlig, så derfor prøver jeg hardt å få noe til å skje nå, haha. I mellomtiden drikker jeg og Anne-Sofie på rommet og fikser oss!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg