jeg ser ut som et annet menneske


På bildet til venstre var jeg 14 år, det vil si, på 6 år har jeg endret meg så utrolig mye! Jeg synes jeg ser ut som et annet menneske. Det verste er vel at jeg ser mindre “fresh” ut som 14 år gammel enn jeg gjør nå. Jeg hadde mer rynker da, men det er vel på grunn av botox.

 

Jeg vet at noen kommer til å si “du var mye penere før, som naturlig”, men det er jeg veldig uenig i, og det er jo tross alt jeg som skal like mitt eget utseende. Jeg var vel.. søt, men jeg føler meg på en rar måte mer som meg nå. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg