Jeg klarte det til slutt!

I Oslo finner man sushi så og si uansett hvor man er, til og med i mitt lille nabolag har jeg vel 8 sushi”resturanter” innenfor en kort radius, det vil si at jeg bruker 10 minutter på å gå dit eller mindre. Mens her i Harstad..? Her finnes det ETT sted hvor man kan kjøpe sushi, og det er i et badeland, haha. Anne-Sofie har endelig kommet til byen, og hun har snakket om sushi i seriøst en uke så vi ble nødt til å kjøre dit idag. Oss to, et badeland, og mye mimring om gamle dager.. Vi satt å betraktet alle stupebrettene mens vi spiste, jeg har aldri i mitt liv turt å hoppe fra 3-meteren eller mer. Men kanskje en vakker dag? Haha..

Etter det ble det en liten kjøretur, og jeg er så dårlig til å kjøre bil at jeg enda synes det er merkelig at jeg fikk lappen. Jeg strøyk på oppkjøringen to ganger, samme med teorien, og til slutt tror jeg sensoren syntes synd på meg så jeg slapp å gjøre noe som helst vanskelig på oppkjøringen. Altså, jeg rygget ikke, parkerte ikke, tok ingen bakkestarter, ingenting. Jeg bare kjørte rett fram liksom, så da var det ikke rart at jeg klarte det til slutt. Nå elsker jeg å kjøre bil og skrike for full hals samtidig 🙂 Adele er favoritten om jeg vil ha sing-along med meg selv i bilen!

 

 Vi snakkes om litt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg