Noe av det beste jeg vet

Hallo bloggen! I dag har jeg hatt en kosedag sammen med mamma. Selv om ingen andre irriterer meg mer på planeten enn hun noen ganger, er det nok ingen som betyr like mye for meg heller. Hun er så god! Vi har spist mat og kjørt litt rundt. Jeg elsker å sitte i bil og høre på musikk samtidig som jeg ser ut på mennesker og biler. Spesielt på kvelden! Haha, er det bare meg? I dag hørte vi på p3 og fikk med oss hele innslaget til Marcus og Martinius, kan jeg få adoptere dem snart?! 


På snakk om bil, nå skal jeg hente en venninne for en liten kjøretur! Vi snakkes litt senere! 

 


 

Forresten, i morgen kommer den neste videobloggen til meg og Joakim ut og om du vil se neste video litt før alle andre, kan du subscribe på youtubekanalen vår  <3 Der kommer videoene ut rundt et døgn før den vises her! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg