meg og skavankene mine

Takk for mye fin respons det siste døgnet! Jeg hadde forventet meg en hel haug av stygge kommentarer, så jeg skjønner ikke hva som skjedde, jeg.. Men herregud, tusen takk! Fikk beskjed om at også det innlegget skal bli oversatt til svensk, så det føles stort.. Nå får ikke bare ett land, men to land sett alle skavankene mine, haha! 

Fra gallaen “Norske helter” for to uker siden.

Uansett, nå er det ikke lenge til vixen blogawards! 15 januar smeller det, og jeg skal ikke late som noe annet, jeg håper så klart på å vinne en pris i de kategoriene som jeg er nominert i. Og sinnsykt nok er det fire kategorier! Tenk det, for to år siden var jeg ikke nominert i noen som helst, ikke engang semifinalist.. Mye kan skje på kort tid! 

Årets blogger har i løpet av det siste året utmerket seg med sitt unike innhold, sterke personlighet og det lille ekstra som inspirerer og engasjerer leserne ? hver dag.” Her er det så mange sterke konkurrenter, og jeg har selv fire andre favoritter her.. Så, den blir nok hard, men jeg håper! 

Årets gullpenn går til bloggeren som utmerker seg med sin unike, kreative, inspirerende, underholdende og engasjerende bruk av språk. Her vektlegges tekst og bruk av språket, og det er skrivekunsten som veier aller tyngst. Denne hadde det nok betydd mest for meg å vinne, tror jeg. Tekstene mine betyr mye for meg!

Årets livsstilsblogg er hverdagsbloggeren som lar leseren komme tett på livet ? på både godt og vondt. Bloggen har en personlig og uformell tone, og deler på en inspirerende og engasjerende måte både små og store øyeblikk. At bloggeren snakker både til og med leseren veier tungt her. Dette føler jeg er ganske meg, fordi jeg er personlig og uformell.. Men, det er mange sterke konkurrenter her også. 


Fra kjendisgallaen 

Folkets favoritt! 

Jeg tror jeg er nominert som årets bloggbusiness også, men er faktisk ikke helt 100% sikker ettersom internett her hjemme nektet å åpne den kategorien.. Haha! Uansett kan dere stemme i årets bloggbusiness her. 

For å ikke glemme Årets Navn i Dagbladet! Om så jeg hadde fått flest stemmer her så tror jeg kanskje ikke dagbladet ville ha latt meg vinne, det ser jo ikke så bra ut for folk om  en rosablogger vinner over alle de andre nominerte. Men, man kan jo håpe? 


Jeg krysser fingrene! Uansett så håper jeg dere vet hvor fantastiske dere er. Jeg tror ingen gjeng av norske jenter (og gutter?) står så hardt samlet som vi. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg